Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl  

Ga terug   Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl > Discussieforum van Relatieklik > Datingnieuws
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 21 December 2007, 11:26
admin admin is offline
Administrator

Standaard Seksdating reclames mogelijk aan banden gelegd

Gelezen op Adformatie.nl:
21 december 2007

Kamer wil onderzoek naar 06-belprogramma's

De Tweede Kamer wil dat het kabinet bekijkt of seksdating en 06-belprogramma's die 's nachts op de commerciële televisie worden uitgezonden aan banden kunnen worden gelegd.

De uitzendingen vallen onder de noemer van telewinkelen en de Kamer wil dat het kabinet onderzoekt of de regels hiervoor kunnen worden aangescherpt. Een motie daarover van ChristenUnie-fractievoorzitter Arie Slob werd gisteravond aangenomen.

Minister Ronald Plasterk (Media) zei eerder dat hij niets voelt voor wetgeving op het gebied van deze reclames (ANP).

Bron van het artikel:
http://www.adformatie.nl/nieuws/ModuleItem53003.html

Mijn reactie...
In een eerdere thread hadden we het al even over chatrobots op chatsites en 06- en seksgerelateerde websites en sms-diensten. Lees hier meer:
http://forum.relatieklik.nl/showthread.php?t=32
Misschien wordt men met het aan banden leggen van deze praktijken al beschermd tegen deze praktijken. Ik hoop het.
Oud 22 December 2007, 11:04
dirk1958 dirk1958 is offline
Member

Standaard Kleine lettertjes onder elke seksreclame

Ik zie in kleine letters onder die advertenties het volgende staan:

U ontvang maximaal 3 berichten per dag a 1,50 per bericht. Als u een bericht verstuurt kost u dat ook 1,50 per bericht. Stoppen? SMS STOP 0906 xxxx. Bovenstaande profielen zijn fictief, Fysiek contact is niet mogelijk.

Ik heb het even aangepast zodat duidelijk is dat zowel een bericht versturen als verzenden je ongeveer 1,50 per keer kost.
Als je elke dag 3 berichten ontvangt en ook beantwoord ben je per dag 9 euro kwijt. In een maand ben je dan 270 euro kwijt, terwijl je geen enkele afspraak met die vrouw hebt kunnen maken.
Als je probeert met haar een afspraakje te maken zal ze je steeds aan het lijntje houden en steeds een smoes verzinnen waarom ze niet kon komen.
Trouwens je sms't niet eens met de dame uit de advertentie maar met een operator wat zowel een man als een vrouw kan zijn of een chatrobot. Je kan toch niet zien wie jou een bericht stuurt.
Je kan je geld en tijd beter besteden om bijvoorbeeld jezelf eens lekker te verwennen met een eenvoudige doch voedzame maaltijd in een restaurant. Misschien kom je daar wel een leuke dame tegen.
Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2007, 17:40
admin admin is offline
Administrator

Standaard

Beste Dirk1958,

Ik ben blij met deze reactie. Hopelijk zullen veel mensen dit lezen en niet de fout in gaan om te reageren op die reclames. Het is inderdaad schandalig. Bijna 300 euro per maand voor totaal niets.

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26.