Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl  

Ga terug   Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl > Discussieforum van Relatieklik > Datingnieuws
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 27 July 2008, 01:17
admin admin is offline
Administrator

Standaard Ongedwongen flirten op strand

Gelezen op AD.nl:
27 juli 2008

Jachtseizoen van single op strand
Door LAURA SCHALKWIJK

DEN HAAG - Zodra het voorjaarszonnetje begint te schijnen, is het jachtseizoen van de single voor geopend verklaard. En waar kan dat met deze zwoele temperaturen beter dan op het strand?
Maar de kust is groot en dus heeft een datingsite uitgezocht waar je het beste kunt flirten met de voeten in het zand. En wat blijkt? Het hippe Bloemendaal aan Zee haalt het absoluut niet bij de stranden in de Haagse regio.

Ook Beach Club Royal in Hoek van Holland (plaats 3) en Habana Beach in Kijkduin (plaats 2) krijgen veel betere recensies dan Bloemendaal.
De Scheveningse strandtent Sol Beach is verreweg het meest populair onder singles, aldus de enquête. ‘Romantiek alom met open haard, kacheltjes. Vooral voor de dames een interessante plek, want de leuke mannen zijn goed vertegenwoordigd,’ luidde het juryoordeel.

Eigenaar Lex Geraerdts heeft in de afgelopen 9 jaar heel wat liefdes zien ontstaan. „Ik heb zowel mijn huidige als vorige vriendin hier ontmoet.’’ Hij is ook niet te beroerd om anderen een zetje te geven. „We hebben bijvoorbeeld wel eens een speeddatesessie georganiseerd. Je kunt hier
ook heel romantisch eten. Perfect voor een eerste date. En eind augustus organiseren we ter ere van de titel een groot singlesfeest.’’

Hoe vereerd hij ook is met de titel: „Het is hier geen pick up place voor singles ofzo. Stelletjes, moeders met kinderen en ouderen komen hier ook graag.’’ Martine (30) beaamt dat, terwijl ze met een vriendin van de zon en de rosé geniet. „Ik ben sinds dit jaar single, maar ik kwam hier vorig jaar ook met mijn toenmalige vriendje. Er hangt een ongedwongen sfeer. Je hoeft je niet op te tutten zoals voor die tenten bij het Zwarte Pad, waar alleen maar opgespoten vrouwen en gespierde mannen komen.’’
Zelf komt Martine vooral voor de gezelligheid en ‘niet om mannen te scoren’. Ze vindt - net als het jury-oordeel - dat er genoeg leuks rondloopt. „Van die blonde, gebruinde jongens. Daar val ik wel op.’’

Bron: AD.nl

Link naar het artikel:
http://www.ad.nl/denhaag/stad/241418...op_strand.html

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58.