Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl  

Ga terug   Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl > Discussieforum van Relatieklik > RelatieKlik
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 13 July 2008, 21:23
dirk1958 dirk1958 is offline
Member

Standaard Banner op Relatieklik "Iemand is stiekem verliefd op je!"

Op Relatieklik zie ik de banner "Iemand is stiekem verliefd op je!" staan.
Ik ben nieuwsgierig wie dat dan zou moeten zijn en klik op de banner.

1e vraag
"Wat is uw geboortedatum", Je moet ouder zijn dan 14 jaar.
Er staat bij "Het is gratis", oppassen dus met deze kreet.
Daar zit vast en zeker weer een abonnement aan vast of zoiets.
Ik vul mijn geboorte datum in en klik op Doorgaan.

2e vraag
Doe de liefdestest en ontdek wie er stiekem verliefd op je is.
Als ik niet weet wie er verliefd op mij is, hoe moeten zij het dan weten?
Want als iemand stiekem verliefd op mij is, dan weet ik het toch niet?
Laat ik maar op de test klikken om er achter te komen, hoe zij het dan wel weten.
Ik klik op "Onthul je geliefde".
Helaas ik moet eerst de Lovetest ondergaan. Dus ik klik op de knop "Doe de lovetest".

3e vraag
The lovetest, abonneer en doe hem op je profiel.
Stap 1, kies je geslacht.
Ja hoor, mijn vermoeden bij de 1e vraag wordt al bevestigd.
Er zit een abonnement aan vast, als iets gratis is.
Nieuwsgierig als ik ben klik ik toch even door.
Ik vul mijn geslacht in.

4e vraag
Stap 2, kies je sterrenbeeld.
Als ik mijn geboortedatum bij vraag 1 hebt ingevuld, zou het systeem dit zelf kunnen berekenen.
Ik vul mijn sterrenbeeld in.

5e vraag
Stap 3, wat is je naam?
Ik vul mijn naam in, ik neem aan dat ze mijn voornaam bedoelen.

6e vraag
Stap 4, De naam van je geliefde.
Deze vraag snap ik even niet, het gaat toch om iemand die stiekem verliefd op mij is en niet om mijn geliefde? Ik heb niet eens een geliefde, ander zou ik niet ingeschreven staan bij Relatieklik en andere datingsites.
Ik vul maar een naam in, een meisjesnaam uiteraard.

7e vraag
Vul je mobiele nummer in.
Jawel hoor, ik heb toch gelijk neem ik aan.
Er staat nog steeds boven de zin "The lovetest abonneer en doe hem op je mobiel"
Ik vul in: 0612345678. Uiteraard is dit niet mijn nummer.

U heeft het maximaal aantal pogingen bereikt.

Kleine lettertjes voor het gemak hier in het groot
*Dit is een abonnementsdienst. De eerste game is gratis. U ontvangt een download tegoed van 9 credits per week die u naar keuze kunt inwisselen tegen de content items op de website megaclub.com (vanaf 3 credits/content item). De kosten bedragen €9,00/week voor 9 credits tot u STOP sms't naar 6464. Aanmelden kan alleen als u 16 jaar of ouder bent of toestemming heeft van een ouder (of voogd). Bij beeindiging van een abonnement of, indien eerder, 30 dagen na de dag waarop de tegoeden aan u zijn toegekend, vervallen alle nog niet ingewisselde credits. U komt niet in aanmerking voor enige vergoeding van niet ingewisselde credits. Op deze dienst zijn de Algemene en Specifieke Voorwaarden van Celldorado van toepassing. Aanmelding voor de dienst betekent acceptatie van deze voorwaarden. Celldorado werkt volgens de Nederlandse Gedragscode SMS-Dienstverlening. Info: 0900-5005040 (€0,35/min).

Eindconclusie
Zoals ik al dacht met mijn gezonde verstand, een onzintest wat je alleen maar geld kost. Nu is het ineens geem test meer maar een game.
Iemand is stiekem verliefd op je en dat verwarren ze met je geliefde.
Eerst staat er dat je ouder moet zijn dan 14 jaar en bij de voorwaarden moet je ouder zijn dan 16 jaar. Ook weer iets wat niet klopt.
Aan deze "gratis test" zit je vast aan een abonnement van 9,00 euro per week, ook weer misleidend.
Het zou Relatieklik sieren als ze misleidende advertenties van Google Ads op hun site blokkeren.

SMS Dienstenfilter
Wil je beschermt worden tegen deze vorm van oplichterij, en ook je kinderen beschermen als je die hebt, meld je dan aan bij de SMS Dienstenfilter.
http://www.smsdienstenfilter.nl/

Laatst gewijzigd door dirk1958 : 14 July 2008 om 10:06. Reden: SMS dienstenfilter toegevoegd
Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2008, 01:44
admin admin is offline
Administrator

Standaard

Mooi verhaal weer dirk. Dat hoeven we dus niet meer te proberen...
Nog andere onzinsites geprobeerd lately?

Groeten Marcelino
Oud 28 July 2008, 20:52
dirk1958 dirk1958 is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door admin Bekijk bericht
Mooi verhaal weer dirk. Dat hoeven we dus niet meer te proberen...
Nog andere onzinsites geprobeerd lately?

Groeten Marcelino
Ja, een paar gekeken, maar wel zonder te betalen. Je kunt je op die sites gratis inschrijven en profielen bekijken. Wil je iemand benaderen dan moet je eerst betalen. Uiteraard doe ik dat niet en ik geef ook nergens mijn mobiele nummer af. Natuurlijk installeer ik geen enkele programma op dat soort sites, en uiteraard heb ik de laatste virusdefinities gedownload en MS security patches van Windows XP. Alle onzinsites en beoordelingen (reviews), zijn na te lezen op:

http://www.datingwebsites.nl/dir/mogelijke-fakers/

http://www.datingwebsites.nl/dir/erotische-contacten/

Als je de beoordelingen van de erotische sites leest kom je tot de conclusie dat de meeste daarvan ook onzinsites zijn. De kanttekening die ik hierbij moet plaatsen is wel dat het altijd negatief beoordeelt wordt door alleenstaande mannen. Van stelletjes heb ik nog geen beoordeling kunnen vinden en van alleenstaande vrouwen te weinig om daar een conclusie van te kunnen trekken.
Als je alleenstaande man bent en je hebt behoefte aan betaalde liefde kun je het beste kijken op:
http://www.kinky.nl
Daar kun je zoeken wat je wilt en krijg je meteen haar of zijn mobiele nummer zonder eerst te moeten betalen. Een ander site is:
http://www.hookers.nl
Daar kun je beoordelingsrapporten lezen van heren die de dames van plezier bezoeken. Ook dat is gratis en je vindt er adressen.
Ik raadt je af om op de banners van bovengenoemde sites te klikken. Gegarandeert dat je weer op een onzinsite terecht komt, die er alleen maar op uit zijn om geld aan je te verdienen met valse beloftes. Maar dat had je zelf ook kunnen raden als je een beetje gezonde verstand hebt.

Alle andere onzinsites kun je vinden op Google door trefwoorden zoals "astrologie", "helderziende", "snel rijk worden", "paragnost", "gratis ringtones", "gebedsgenezer", of "thuiswerk" in te tikken. Gegarandeert dat je wordt opgelicht.
Ongetwijfeld zijn er op het Internet ook van deze onzinsites forums te vinden. Wat je denk ik niet zal kunnen vinden zijn positieve recensies op die forums. Zou er bijvoorbeeld veel positieve recensies bestaan van bijvoorbeeld thuiswerk, dan zou dat bureau ook bekend moeten zijn bij het CWI (voormalig arbeidsbureau). Ik ken geen enkele betrouwbare thuiswerksite.

Stel dat er een goede paragnost zou bestaan dan zou deze goede man zijn brood kunnen verdienen bij de politie om bijvoorbeeld vermiste personen op te sporen of helpen bij het oplossen van onopgeloste misdrijven. Er is geen enkele paragnost bekend bij de politie die geholpen heeft bij het oplossen van een misdrijf.

Als laatste voorbeeld, stel dat er goede gebedsgenezers zou bestaan. Dan kunnen alle ziekenhuizen en huisartsen hun deuren wel sluiten en moeten de medici een ander vak zoeken. Koos Alberts zou dan mee kunnen doen aan de 100 meter hardlopen en iedereen zou durven in te stappen in de bus als Stevie Wonder buschauffeur zou zijn. Ook zou de AOW- en pensioenpremies flink moeten stijgen omdat iedereen minstens 100 jaar zou worden.

Bij de Stichting tegen Kwakzalverij is geen enkele goede gebedsgenezer bekend, ook niet bij de medische wetenschap. Wel zijn door pauzen van het Vaticaan tientallen personen zalig verklaard omdat ze wonderbaarlijke genezingen zouden hebben verricht.
Deze wonderen zijn omstreden en nog nooit vertoond onder strenge controles in medische laboratoriums. De personen die zalig zijn verklaard kun je helaas niet vinden in de Gouden Gids.

Ik heb geen enkele goede helderziende, waarzegger of paragnost kunnen vinden. Ze namen telkens de telefoon met: "Hallo met ...., met wie spreek ik?" Als je een goede helderziende zou zijn, moet je toch van te voren weten wie er belt?

Laatst gewijzigd door dirk1958 : 29 July 2008 om 08:08. Reden: tikfoutjes
Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2008, 06:04
firewolf20 firewolf20 is offline
Banned

Smile Re2

Nice advice!more,if you like asses in public hot public xxx movies and pics feel free to enjoy it for NO COST at My Free Paysite!Totally free paysites 4 u.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45.