Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl  

Ga terug   Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl > Discussieforum van Relatieklik > Datingnieuws
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 2 July 2008, 19:21
admin admin is offline
Administrator

Standaard Singles daten onder het eten

Gelezen op Sentimento.nl:
2 juli 2008

Op woensdag 16 juli start het smakelijke en liefdevolle 'Eten & Daten'. In dit nieuwe RTL 4-programma brengen de single hoofdpersoon en vijf vrijgezellen onder de culinaire leiding van chefkok Mathijs Vrieze de avond met elkaar door.

Samen met Mathijs en een goede vriend of vriendin bereidt de gastheer of gastvrouw thuis een uitgebreid driegangendiner voor de vijf dates. Tijdens de maaltijd stellen de dates elkaar tal van persoonlijke vragen waarbij onder meer oude liefdes, verbroken relaties, wensen en verlangens de culinaire revue passeren.

Helaas blijkt ook Cupido soms onverbiddelijk, want tijdens elke gang beslist de hoofdpersoon wie van de potentiële partners af valt en de rest van de avond zal slijten in de plaatselijke snackbar.
De laatst overgebleven date heeft het lot in eigen hand en mag kiezen voor een date met de hoofdpersoon of een kans op 2500 euro. Smaakt de avond naar meer of gaat echte liefde niet door de maag maar door de portemonnee?

Bron: Sentimento.nl

Link naar het artikel: http://www.sentimento.nl/item.html&objID=131257
Oud 5 July 2008, 12:32
haaigrade haaigrade is offline
Junior Member

Standaard

Het klinkt zeer aantrekkelijk en lijkt me ook heel leuk, maar zoals de vele programma's op tv aangaande een partner te vinden, vindt er veeluit een strenge selectie plaats die altijd weer op het uiterlijk is toegespitst want er zou misschien een beeldbuis springen of een camera het begeven, of is het om de kijkcijfers te doen, dan men placht altijd het algemeen modebeeld te presenteren. En hoe vaak bespeur je iet dat het de meesten is omwille van het geld of om lekker getafeld te hebben en dan ajuus?!
Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2008, 13:49
dirk1958 dirk1958 is offline
Member

Standaard

Een dinnerdate voor singles lijkt me heel leuk om een keer mee te maken.
Gewoon lekker eten en kletsen met singles onder elkaar.
Ik wil wel van te voren weten hoeveel het kost, en wat de menu is.
Om een single te ontmoeten daar doe ik het allang niet meer voor.
Want die kans is toch veel te klein.
Je bent in ieder geval een keertje er tussen uit en je hebt een gezellige dag.
Ik heb geen trek in dinnerdates waar je om de zoveel tijd van plaats moet wisselen, daar ligt het daten veel te dik bovenop.
Wat voor mij ook niet hoeft is een dinnerdate waar de man moet betalen, en gratis voor vrouwen.
Ik weet niet of dat soort dinnerdates nog bestaan, het is goed mogelijk dat die al weer opgeheven zijn bij gebrek aan belangstelling van mannen.
Er komen daar alleen vrouwen op af die er enkel en alleen uit zijn om te profiteren.

Mocht er ergens een dinnerdate bestaan dan hou ik me aanbevolen, onder de volgende voorwaarden:

Gelijke aantallen van mannen en vrouwen.
Zowel de man als de vrouw moet een normaal bedrag betalen.
Lekker zitten blijven waar je zit en niet steeds van plaats wisselen.
Heerlijk eten voor een betaalbaar bedrag, als het kan van te voren een menukaart bekijken.
Bereikbaar met het openbaar vervoer en gratis parkeren.
Niet roken, geen overmatig alcohol en geen keiharde muziek.

Laatst gewijzigd door dirk1958 : 13 July 2008 om 13:57.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59.