Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl  

Ga terug   Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl > Discussieforum van Relatieklik > Datingnieuws
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 11 April 2008, 00:10
droomprinskookt droomprinskookt is offline
Junior Member

Standaard Tienjaarlater

Na 10 jaar vrijgezellige vrijgezel te zijn geweest en de vele honderden DatingSites te hebben bezocht, waaraan ik 500+1 Dates heb overgehouden en slechts 100+1 x ? (wop), brak de tijd aan om dit hele gebeuren op schrift te zetten, incl de belevingen, de resultaten, de tips voor man en vrouw, om je resultaat te bereiken.
Want is het niet zo dat op elke site die je bezoekt je steeds weer dezelfde kopjes tegenkomt.
Dat zijn dus reeds zg DateAddicts, dagelijks door de vele DatingSites worstelend, hun nicknamen en wachtwoorden vergetend, zich versprekend op MSN omdat ze niet meer weten hoe ze zich op deze of gene DatingSites noemden of wat ze in hun profiel boden en wensten.

Al de belevingen en resulterende tips staan samengevat in mijn boek:

www.tienjaarlater.nl

Doe er je voordeel mee, ik date niet meer, maar geef slechts adviezen aan de nieuwkomers en de gefrustreerden die het fout aanpakten.

Meer weten, of heb je een opmerking, laat het hier achter of snuffel eens door mijn eigen profielsite:

www.droomprinkookt.nl
-
Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2008, 10:07
admin admin is offline
Administrator

Standaard

Beste Droomprinskookt,

Je boek ziet er veelbelovend uit. Leuk!

Ik heb zojuist een boek op je site gereserveerd.
Als eigenaar van RelatieKlik moet ik natuurlijk mijn vakliteratuur goed bijhouden :-).

Succes met de verkoop verder!

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40.