Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl  

Ga terug   Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl > Discussieforum van Relatieklik > Datingnieuws
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 10 March 2008, 22:55
admin admin is offline
Administrator

Standaard Speeddating voor honden

Gelezen op NOS.nl:
9 maart 2008

Hondenliefhebbers en honden uit het asiel gaan zondag speeddaten in het Amsterdamse Bos. Onder begeleiding van Martin Gaus kunnen de dieren en de baasjes zo even aan elkaar snuffelen.

Tijdens de eerste editie van Date A Dog stelt Gaus een aantal honden voor op de catwalk. Daarna kunnen belangstellenden speeddaten met de hond. Na 2 minuten gaat er een belletje en moeten mensen doorschuiven naar een volgende hond. Na een wandeling volgt een tweede ronde.

Als de vonk overspringt, moeten hond en baas toch afscheid nemen van elkaar. De hond wordt pas definitief meegegeven na een vervolgsafspraak in 't dierenasiel.

Bron: NOS.nl

Link naar het artikel:
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2008...2FE055855.html
Oud 11 March 2008, 08:45
dirk1958 dirk1958 is offline
Member

Standaard Een hond is makkelijker dan een vrouw.

Ik vind dit een leuk initiatief van mijn stadsgenoot Martin Gaus.
Een hond stelt minder eisen dan een vrouw en is ook nog trouw.
Ze is tevreden als je haar elke dag eten en drinken geeft, haar uitlaat en wat aandacht geeft.
Als ik bij mijn zus op visite kom dan springt Bobbie tegen me aan van blijdschap en kwispelt met haar staart, dat zie ik een vrouw niet doen.
Het enige nadeel is dat een hond niet de hele dag alleen kan zijn en een vrouw wel.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43.