Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl  

Ga terug   Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl > Discussieforum van Relatieklik > Datingnieuws
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 13 June 2008, 14:42
admin admin is offline
Administrator

Standaard Vrouwen hebben vaker een one-night stand dan mannen

Gelezen op: Vrouw.telegraaf.nl
13 juni 2008

AMSTERDAM - Je zou het niet denken maar 60 % van de vrouwen heeft wel eens een éénmalige seks-avontuurtje tegenover slechts de helft van de vrijgezelle mannen.

De helft van de mannen blijkt ook open te staan voor een scharrel. Dit tegenover slechts een kwart van de vrouwen. Dit blijkt uit een onderzoek van MVlife.nl onder ruim duizend mensen.

Voor de seks
Eén kwart van alle mannen en vrouwen blijken een relatie puur voor de seks te hebben.

Slechts 20 % van de vrouwen geeft aan dat ze een seksrelatie wil hebben, maar dit nog nooit gehad heeft. Bij de mannen ligt dit een stuk hoger. Bijna 40 % wil wel maar krijgt het niet voor elkaar.

Bron: Vrouw.telegraaf.nl

Link naar het artikel:
http://vrouw.telegraaf.nl/actueel/42..._mannen__.html
Oud 21 June 2008, 09:47
dirk1958 dirk1958 is offline
Member

Standaard Hoe zit het nou echt?

Als 60% van de vrouwen een one-night-stand hebben dan doen ze dat toch met een man? Dan moeten 60% van de mannen toch ook een one-night-stand hebben?
Ik dacht trouwens dat vrouwen liever gaan shoppen dan seks hebben, dat las ik in een ander onderzoek.
Met citaat antwoorden
Oud 21 June 2008, 13:51
Petruss Petruss is offline
Junior Member

Standaard kan heel goed

hee dirk, dat kan best hoor:

stel je hebt 10 mannen en 10 vrouwen
en 6 vrouwen van de 10 (60%) hebben een one night stand met 2 (20%) van de mannen, de zogenaamde players...

snappie?

groetjes P
Met citaat antwoorden
Oud 21 June 2008, 17:26
Geheimpje Geheimpje is offline
Junior Member

Standaard

Uhm, dan bedoel je dus een trio of.. Ik vat het niet echt
Oud 23 June 2008, 13:13
Member

Standaard

Ik denk dat vrouwen die vreemdgaan het samen met een vriendin en 1 man doen, er geld voor vragen en met dat geld gaan winkelen.
Dus een triootje van 2 vrouwen met 1 man.
In de meeste gevallen gaat het om 1 man en 1 vrouw die samen vreemdgaan.
Want uiteindelijk moet het zijn:
60 procent van de vrouwen gaan vreemd.
50 procent van de mannen gaan vreemd.

Dus in 10 procent gaat het om een triootje?
Leuke wiskunde som voor een toets.

Laatst gewijzigd door dirk1958 : 23 June 2008 om 13:17.
Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2008, 13:21
Petruss Petruss is offline
Junior Member

Standaard

ik bedoel gewoon dat een klein gedeelte van de mannen een GROOT gedeelte van de vrouwen een keer tot een one night stand heeft verleid

in mijn voorbeeld (van de 10 mannen en 10 vrouwen) hebben 2 mannen 6 vrouwen verleid. De overige 8 mannen hebben zich beziggehouden met andere dingen, voetballen, vissen, slapen zoiets

heeft dus niks met trio's te maken
Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2008, 19:37
Member

Standaard

Ik denk dat Petrus gelijk heeft.
Als een man vreemd gaat met 2 vrouwen hoeft dat niet op dezelfde avond te zijn.
In werkelijkheid zal het wel iets ingewikkelder zijn.
Jammer dat ik die man niet ben.
Dus dames als je graag vreemd wilt gaan, ik ben beschikbaar.
Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2008, 12:42
haaigrade haaigrade is offline
Junior Member

Standaard

Van de vrouwen die ik ken zeggen dat vrij makkelijk te doen. Ik heb nu trek dus maak gebruik alsof je een reep chocola haalt bij de supermarkt. Als de trek verzadigd is, dan gooi je het weer aan de kant. Niet iedereen is daarvan gecharmeerd.
Met citaat antwoorden
Oud 6 November 2008, 13:19
Geheimpje Geheimpje is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haaigrade Bekijk bericht
Van de vrouwen die ik ken zeggen dat vrij makkelijk te doen. Ik heb nu trek dus maak gebruik alsof je een reep chocola haalt bij de supermarkt. Als de trek verzadigd is, dan gooi je het weer aan de kant. Niet iedereen is daarvan gecharmeerd.
Bepaald niet iedereen inderdaad, dat beeld van 'ga toch lekker vreemd' is door de media zo gecreeerd denk ik ook?
Oud 13 March 2009, 12:26
Dokter_Rossie Dokter_Rossie is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door admin Bekijk bericht
Gelezen op: Vrouw.telegraaf.nl
13 juni 2008

AMSTERDAM - Je zou het niet denken maar 60 % van de vrouwen heeft wel eens een éénmalige seks-avontuurtje tegenover slechts de helft van de vrijgezelle mannen.

De helft van de mannen blijkt ook open te staan voor een scharrel. Dit tegenover slechts een kwart van de vrouwen. Dit blijkt uit een onderzoek van MVlife.nl onder ruim duizend mensen.
[/url]
Oh ja, dat bevreemd mij in het geheel niet. In mijn kennissenkring hoor ik geregeld dat wanneer jeuk zich aandient dat zij zich even laten bedienen en dan hen weer een oplawaai verkopen, en in die kennissenkring zit toevalligerwijze ook een jongedame die haar geld verdiend in die branche, want die heeft zó vaak jeuk dat ze er een klinkende business van maakt, hetgeen ik eigenlijk best kan appreciéren omdat ik veelvoudig ook wel heb gezien dat een jongen of man verliefd werd op de dame die ze van haar jeuk af hebben geholpen, maar dat zij hem geen blik meer waardig achtte. Dan is een zakelijke overeenkomst in deze netter. Maar daar zullen de meningen wel over verdeeld zijn.

Laatst gewijzigd door Dokter_Rossie : 13 March 2009 om 12:28.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56.