Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl  

Ga terug   Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl > Discussieforum van Relatieklik > Datingnieuws
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 7 August 2008, 16:42
admin admin is offline
Administrator

Standaard Auto speelt belangrijke rol in partnerkeuze vrouw

Gelezen op: Autokopen.nl
7 augustus 2008

Uit een Engels onderzoek in opdracht van fastfitbedrijf Kwik Fit blijkt dat vrouwen de auto van de potentiële partner zwaar laten meetellen in hun keuze. Uit de staat van de auto zegt een vrouw veel te kunnen afleiden over hoe een toekomstige relatie met haar date zou zijn.

Kwik Fit liet een enquête uitvoeren onder een miljoen Britse vrouwen over de link tussen een man en zijn auto. Maar liefst 75 procent van de vrouwen zegt wel eens afspraak met iemand te hebben gemaakt omdat ze de auto van de man mooi vond. Aan de andere kant geeft 23 procent aan wel eens een date te hebben afgezegd vanwege zijn auto.

Een ander opvallend gegeven is dat 44 procent van de vrouwen zegt veel te kunnen afleiden over de man aan zijn auto. Mannen zijn overigens niet veel beter; veertig procent beoordeelt zijn date op de auto die ze rijdt.

Woordvoerder David White van Kwik Fit licht de uitkomst toe: “Veel mensen proberen er zo goed mogelijk uit te zien om indruk te maken op iemand van het andere geslacht. Het lijkt erop dat dit teniet gedaan wordt als de auto onbetrouwbaar of smerig is, olie lekt en kale banden heeft.”

Bron: Autokopen.nl

Link naar het artikel:
http://www.autokopen.nl/autonieuws/2008/augustus/Auto_speelt_belangrijke_rol_in_partnerkeuze_vrouw. html?id=7249&list=7262381
Oud 10 August 2008, 15:19
houtje houtje is offline
Junior Member

Wink idee: autodating?

Nou, een leuk onderwerp om een eerste berichtje over te schrijven! Ook even diep nadenken hoe ik er zelf mee omga. Er zullen vast vrouwen volgen die beweren dat het helemaal niets uitmaakt. Sorry, bullshit volgens mij.

Zelf weet ik eigenlijk zelden wat voor auto een man heeft als hij op een date verschijnt. Het is een redelijk nieuwsgierige vraag en je ziet het uiteindelijk vanzelf. Toch maakt het wel verschil waarin hij komt aanrijden. Ik voelde mij ook beter toen mijn vorige vriend in een nieuwe BMW reed, dan toen hij zich vervoerde in een oude Golf. Je gaat je er zelf ook lekkerder bij voelen. Kijk eens hij doet het goed, oftewel: ik doe het goed (met zo'n vriend). Diep in mijn hart weet ik wel dat het niet om de auto gaat, maar blijkbaar ben ik onbewust toch nog op zoek naar een goede provider.

Het soort auto waarin date of vriend reist geeft zeker niet de doorslag, maar het is wel iets dat wordt meegenomen in mijn evaluatie. Met soort auto bedoel ik dan merk, leeftijd en staat van onderhoud. Een relatief nieuwe auto van een leuk merk is een dikke plus, een vies oud barrel een vette min. De man waarop ik momenteel een oogje heb, heeft een keurig recent klein vierkant autootje. We weten allemaal waarmee de motorkap wordt geassocieerd neem ik aan?! Tja, ben er nog niet helemaal uit of en hoeveel punten die auto/de man in kwestie krijgt.

Andersom ben ik trouwens ook heel benieuwd naar de mening van de heren over mijn auto. Ik had eigenlijk niet het idee, dat dit interessant was voor mijn dates, maar blijkbaar vergis ik me. Recentelijk ben ik van een oud slagschip naar een tijdelijke VW gegaan om eind van het jaar over te gaan op een hybride. Je zou er confuus van kunnen worden, sorry heren!
Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2008, 18:27
schoffeltje schoffeltje is offline
Junior Member

Standaard

weet je, ik let daar helemaal niet op of iemand een auto heeft en al helemaal niet wat voor een auto, dat vind ik niet belangrijk, ik heb zelf ook geen auto en geen rijbewijs voor de auto, wel voor de motor.
Aangezien ik op 2 minuten van een NS station woon kan ik overal naar toe, en boodschappen hier in Heerenveen doe je sneller op de fiets dan met en auto en je fiets kun je ook nog eens gratis parkeren
Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2009, 15:16
Dokter_Rossie Dokter_Rossie is offline
Junior Member

Standaard

Jaja... daar ken ik nog wel een mopje van:

"De olifant en de muis lopen in het bos, totdat de muis in een diep gat valt en de olifant zijn hulp vraagt. De olifant hangt zijn geslachtsdeel in de put en de muis trippelt via zijn phallus doodleuk uit het gat. Zij vervolgen hun weg totdat de olifant in een diep gat valt en de muis roept hem te helpen. De muis spurt weg en komt terug met een vette jaguar met een trekhaak, de olifant klemt zich om de trekhaak met zijn slurf, en de muis trekt hem uit het gat.
En zij vervolgen hun weg..."

Wat is nu de moraal van dit verhaal?

Als je een grote snikkel hebt, heb je die jaguar niet van node.

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10.