Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl  

Ga terug   Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl > Discussieforum van Relatieklik > In de relatie
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 23 September 2008, 09:21
Verliefd43 Verliefd43 is offline
Junior Member

Standaard Opnieuw verliefd

Ik ben een man van 43, 2 jaar geleden gescheiden. Ik woon met mn kinderen.
Een maand of 2 geleden maakte ik kennis met de moeder van een vriendinnetje van mn dochter. Deze vrouw, een paar jaar jonger dan ik ben, bracht me heel erg van mn stuk. Ik werd er smoorverliefd op en dat ben ik nog. Ik weet dat ze een chronische ziekte heeft en veel tobt met depressies etc, maar ik kan haar niet uit mn hoofd zetten. Via bloemen en kaarten heb ik haar dat laten weten en het is zo dat ze daar niet direct op ingaat, maar mij wel overal mee naartoe vraagt : strand, film, familie, boodschappen alles.
Ze kookt ook een paar keer per week voor ons en dat is altijd heel gezellig. De tijd gaat dan razendsnel.
Verder dan dit gaat het nog niet. Ik heb haar ook niet persoonlijk gezegd dat ik verliefd op haar ben.

Wat moet ik hiermee ? Vergeten ? heb ik geprobeerd maar ze komt zelf steeds weer aan de deur en telefoon en op internet. We wonen ook vlak bij elkaar, dus ontlopen lukt me niet. Telkens als ik denk "vergeet haar" dan nodigt ze me weer uit voor een avondje of middag en dan ben ik weer helemaal verkocht.
Moet ik haar rechtaf zeggen wat ik voor haar voel ? Dat wil ik heel graag, maar de angst om door haar afgewezen te worden is te groot.
Of is die kans klein, gelet op haar toenaderingen ? Lichamelijk contact is er niet geweest.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17.