Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl  

Ga terug   Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl > Discussieforum van Relatieklik > Single zijn
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 20 February 2009, 10:21
ziasoon ziasoon is offline
Junior Member

Standaard

Ja, gewoon op een prettige, complimenteuze manier met iemand in gesprek komen valt inderdaad niet mee in onze hoogontwikkelde samenleving. Hoe zou dat toch komen? @dirk1958, je hebt gelijk hoor die subtiele signalen zijn voor een gewone sterveling ongrijpbaar. Helaas kunnen heel wat heren zich daar ook aan schuldig maken. Regelmatig valt het mij op dat zij iets aan hun oogleden lijken te hebben, een soort tick waardoor ze van een afstand heel vaak knipperen...:-) Op zich met lichaamtaal contact leggen is kennelijk een veel voorkomende taktiek manier maar volgens mij regeert eigenlijk gewoon angst voor afwijzing. Is het nou echt zo dat zowel man als vrouw echt gruwelijk vernederd zijn elke keer wanneer zij op iemand afstapten en gewoon een vriendelijk en open praatje maakten? Volgens mij is het eerder dat wij allemaal een hand in eigen boezem moeten steken en je afvragen of je een beetje geciviliseerd hebt geantwoord toen iemand op jou afstapte. Ik doe altijd mijn best om in ieder geval met respect te antwoorden, ook al zitten er maar al te vaak werkelijk nare bejegeningen bij. Ik hou dan gewoon mijn waardigheid..
Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2009, 12:14
Dokter_Rossie Dokter_Rossie is offline
Junior Member

Smile

'k Weet dat het onder vrienden en kennissen ook gelukt is om de partner voor het leven te vinden via datingsites. Dus de moeite waard om te proberen, en niet geschoten is altijd mis. Dus gopher it!

Hey, dat is vreemd.. waarom wordt mijn profielafbeelding niet getoond?

Laatst gewijzigd door Dokter_Rossie : 13 March 2009 om 12:15. Reden: stomverbaasd
Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22.