Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl  

Ga terug   Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl > Discussieforum van Relatieklik > Datingbranche algemeen
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 13 July 2008, 12:07
dirk1958 dirk1958 is offline
Member

Standaard Garantie op de ware liefde?

Lexa komt met de Ware Liefde garantie.
Heb je de ware liefde niet kunnen vinden dan krijg je je geld terug.
Natuurlijk komen ze weer met voorwaarden, en daar zit uiteraard weer addertjes onder het gras, weggestopt onder klik-hier-linkjes in kleine lettertjes.
Zulke onzinbeweringen hoor je wel vaker van datingsites, dat ze garanderen dat jij bij hun de ware liefde kan vinden.
Ik ken geen enkele datingsite die deze bewering hard kan maken.
De Reclame Code Commissie zal ongetwijfeld de reclame uiting verbieden, maar ik denk dat Lexa zich daar niets van aantrekt.

Iedereen met een normaal gezond verstand begrijpt natuurlijk dat Ware-Liefde-Garantie onzin is.

Met een aantal voorwaarden voor de Ware-Liefde-Garantie ben ik het wel eens.
  1. Minimaal 3 recente foto's van jezelf in je profiel. Dus niet van je huisdier, je auto, je koelkast, of een foto van een filmster.
  1. Een volledig en naar waarheid ingevuld profiel. Dus alle velden invullen. Alleen de zin "Wil je meer van me weten, stuur me dan een berichtje", is niet voldoende.
  1. Aktief en serieus zoeken naar kandidaten en regelmatig inloggen.
    Vragen van gebruikers beantwoorden. Dus niet op je luie reet op de bank afwachten tot andere jouw een bericht sturen.

Als je aan deze 3 voorwaarden voldoet heb meer kans, maar dat geeft geen garantie dat je de ware liefde kan vinden.

Addertje onder het gras!
Punt 5. Lexa behoudt zich het recht voor om op ieder moment de beschikbaarheid van de Aanbieding in te trekken.
Je moet 1 jaar betalend lid zijn om voor de garantie in aanmerking te komen.
Het zou dus zomaar kunnen dat Lexa na een half jaar stopt met de "niet goed geld terug garantie", want dat staat met kleine lettertjes weggestopt in de voorwaarden!

Links
http://www.marketingfacts.nl/bericht...xanl/#reacties
http://www.metronieuws.nl/index.php?...c=19&id=127383

Laatst gewijzigd door dirk1958 : 13 July 2008 om 12:57. Reden: Links toegevoegd
Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.