Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl  

Ga terug   Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl > Discussieforum van Relatieklik > Datingbranche algemeen
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 3 December 2007, 18:14
dirk1958 dirk1958 is offline
Member

Standaard Hoe lang ingeschreven blijven bij een datingsite?

Hoe lang blijf je uiterlijk ingeschreven bij een datingsite?
Is dat afhankelijk of je lid bent van een betaalde site of een gratis site?
Bij een gratis datingsite kost het je toch niks, maar bij een betaalde site kan het je soms 60 euro per maand kosten en dat is voor velen een hoop geld.
Blijf je net zolang lid totdat je iemand hebt gevonden of blijf je maximaal 3 maanden lid of uiterlijk 1 jaar als je niks kan vinden?
Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2007, 09:10
admin admin is offline
Administrator

Standaard Antwoord op: Hoe lang ingeschreven blijven bij een datingsite

Hallo Dick1985,

Bedankt voor je vraag.
Ik ben blij dat je deze stelt omdat meer mensen met dezelfde vraag zitten.

Bij de meeste datingsites blijf je ingeschreven totdat je jezelf uitschrijft. Dat is bij ons (Relatieklik) ook zo.
Dit is dus niet afhankelijk van het feit of een site een betaalde datingsite is of niet. Dat is gewoon het beleid van de betreffende datingsites.
Bij enkele websites is het zo dat je automatisch wordt uitgeschreven als je gedurende een bepaald aantal maanden niet meer ingelogd bent geweest.
Bij ons (Relatieklik) is het zo dat je lid blijft (en dus altijd op een later tijdstip weer kunt inloggen) maar dat je na 3 maanden niet meer zo makkelijk gevonden kunt worden. Ook onze matchmodule werkt alleen voor de mensen die de afgelopen 3 maanden minimaal 1 keer ingelogd zijn geweest.

Inderdaad zijn er zeer dure alternatieven (zoals je al noemt 60 euro).
Als je lid bent van een betaalde datingsite dan is het belangrijk dat je je van tevoren goed informeert over de verlenging van je abonnement. Het kan voorkomen dat je automatisch aan het eind van de looptijd een verlenging van je abonnement aangaat zodat je weer moet betalen.
Gelukkig is dit bij de grote gevestigde titels niet het geval. Websites als Relatieplanet en Parship springen hier netjes mee om. Geen zorgen.

Als je iemand gevonden hebt op een datingsite dan kun je je in de meeste gevallen uitschrijven of je profiel op nonactief instellen. Stel je je profiel op nonactief dan zou je op een later tijdstip je profiel weer gemakkelijk kunnen activeren en kun je weer door op de site (je hoeft dan niet meer je gehele profiel opnieuw samen te stellen).
Op een gratis datingsite zoals de onze hoef je niet bang te zijn dat je betaaltermijn verloopt. Immers je hebt niets betaald :-). Als je wel betaald hebt voor het premium lidmaatschap dan kun je ons vragen dit op te schorten zodat je weer recht hebt op je premium lidmaatschap op het moment dat je je profiel weer activeerd.
Ook op dit punt zou je je op een betaalde datingsite weer even moeten informeren. Loopt de betaalperiode door of wordt dit net als bij ons opgeschort?
Ik neem zonder meer aan dat dit op de grote datingsites netjes wordt afgehandeld (zeker weet ik het niet), maar om teleurstellingen te voorkomen zou ik er zeker even naar kijken.

Pfoe he, een heel stuk tekst is het geworden.
Ik hoop dat je hiermee wat meer inzicht hebt gekregen in de duur van lidmaatschappen en wat er allemaal bij komt kijken.

Veel plezier verder op de datingsite van jouw keuze!

Koen Kastermans
Relatieklik.nl

Met citaat antwoorden
Oud 16 December 2007, 09:42
dirk1958 dirk1958 is offline
Member

Standaard Hoe lang lid blijven van een datingsite

Bedankt voor het antwoord, maar dat was niet echt wat ik bedoelde.
Ik heb besloten dat ik lid blijf tot 31 december 2008.
Als ik dan nog niemand hebt kunnen vinden via Relatieklik of Knuz (ook een gratis site) dan weet ik zeker dat voor mij een partner vinden via een datingsite niet de juiste manier is.
Met citaat antwoorden
Oud 16 December 2007, 14:37
admin admin is offline
Administrator

Standaard

Beste Dirk1958,

Als dit niet helemaal antwoord gaf op je vraag, .. wat bedoelde je dan precies?
Wellicht dat je bedoelde wat de gemiddelde duur is dat mensen een partner vinden via een datingsite.
Dat verschilt namelijk enorm per persoon. Een gemiddelde is hierin niet 123 aan te geven. We hebben mensen gehad die binnen een week een geschikte partner vonden, we hebben ook mensen die na enkele maanden nog geen positieve reacties hadden ontvangen.

Belangrijk hierin is ook hoe je zelf op een datingsite aanwezig bent. Een aantal zinvolle tips kun je lezen in dit artikel:
http://www.relatieklik.nl/relatiekli..._reacties.html

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01.