Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl  

Ga terug   Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl > Discussieforum van Relatieklik > Datingnieuws
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 7 August 2008, 20:16
heer opstand heer opstand is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door admin Bekijk bericht
Heer opstand, ik zal mijn collega er persoonlijk van op de hoogte stellen. Alles komt goed :-). Veel plezier verder op Knuz.
Eerst zien, dan geloven ... maar wederom dank voor je inzet
Met citaat antwoorden
Oud 7 August 2008, 23:31
admin admin is offline
Administrator

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heer opstand Bekijk bericht
Heb een mailtje gestuurd met ip-adres, ben benieuwd.
In ieder geval dank voor de snelle reactie ...
Beste heer opstand, ik heb zojuist de ban op jouw ip verwijderd. Ik zie echter 3 accounts op dat ipadres. Volgens mij zou je nu gewoon weer moeten kunnen inloggen met de accounts Dada_lama en heer opstand.
Als je een van beide accounts niet meer gebruikt, zou je die dan willen deactiveren? Alvast bedankt en veel plezier op Knuz.
Oud 8 August 2008, 09:48
Junior Member

Standaard

Ok, ik kan er weer op, Dada Lama heb ik op non-actief gezet, tnx! :-)
Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2008, 17:03
Cyber_BoB Cyber_BoB is offline
Junior Member

Standaard

Ik zelf heb me gelijk uitgeschreven na het overname nieuws, en na het opnieuw invoeren van het forum.... hoop dat er een hoop van die knuz leden hier niet zijn anders ben ik ook hier weer zeer snel vertrokken..

BTW bedrijfsmatig gezien had ik knuz nooit over genomen, maar das meer mijn visie
Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2008, 20:20
admin admin is offline
Administrator

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyber_BoB Bekijk bericht
Ik zelf heb me gelijk uitgeschreven na het overname nieuws, en na het opnieuw invoeren van het forum.... hoop dat er een hoop van die knuz leden hier niet zijn anders ben ik ook hier weer zeer snel vertrokken..

BTW bedrijfsmatig gezien had ik knuz nooit over genomen, maar das meer mijn visie
Beste Cyber_BoB,
Jammer dat je je uitgeschreven hebt.
Je kunt ook lid zijn zonder actief aan het forum deel te nemen, toch? :-)
Verder zullen we binnenkort een goede moderator hebben op het forum van Knuz. Mogelijk wordt het dan wat aangenamer voor je. Zoals de discussies nu zijn, zijn we er zelf ook niet altijd blij mee.

Op basis van welke bedrijfsinformatie zou jij denken de overname niet interessant zou kunnen zijn voor ons?
Oud 14 August 2008, 17:28
Junior Member

Standaard

Dat is niet op basis van bedrijfsinformatie( zit dan wel in de isp branch), maar gewoon puur mijn persoonlijke zakelijk inzicht.

Knuz heeft naamsbekendheid (dus een duidelijk marktaandeel), veel inactieve leden, en een helaas niet smetteloze reputatie, er zitten veel mensen die wegens hun gedrag gebanned waren/zijn op andere (gratis) relatie/dating sites cq forums.

Ik mag hopen voor het knuz forum dat er echt geen oude/vaste leden moderator worden, dit zal het forum daar niet tengoede komen, er is duidelijk een taak weggelegd voor de nieuwe moderator (opschonen) en goed modereren.

Maar ik wens (en als ik me niet vergis Koen de Postbank ICT'r) veel cu6.
Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2008, 13:58
Junior Member

Standaard

Citaat:

Het knuzforum lijkt weer volledig in beslag genomen door een groep gebruikers die er actief was toen het vorige forum gesloten werd. Het is ook mijn ding niet, mij zie je er dus niet. Opvallend is wel dat je het overgrote deel niet in de statistieken van knuz zelf ziet.
Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2008, 22:39
admin admin is offline
Administrator

Standaard

Citaat:
Maar ik wens (en als ik me niet vergis Koen de Postbank ICT'r) veel cu6.
Je hebt gelijk overigens over de Postbank. Nu maak je me erg nieuwsgierig naar wie je bent Cyber_BoB :-).
Oud 27 August 2008, 17:10
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door admin Bekijk bericht
Je hebt gelijk overigens over de Postbank. Nu maak je me erg nieuwsgierig naar wie je bent Cyber_BoB :-).
Gewoon een ondernemer die al een tijdje in de isp branch zit...
Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30.