Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl  

Ga terug   Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl > Discussieforum van Relatieklik > RelatieKlik
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 1 January 2008, 18:07
dirk1958 dirk1958 is offline
Member

Standaard TV Tip: Beauty & de nerd

Een goede en leuke TV tip voor singles is het programma Beauty & de nerd.

Realityserie
waarin bloedmooie, maar naïeve vrouwen worden gekoppeld aan negen hyperintelligente mannen, die met hun looks en sociale vaardigheden echter nogal achtergesteld zijn. Gezamenlijk moeten de voor deze gelegenheid gevormde koppeltjes verschillende opdrachten uitvoeren.

Uitzendtijdstip
RTL 5 dagelijks 17:30 - 18:30
Onder etenstijd dus dat wordt je dvd recorder programmeren, met het bord op schoot kijken of anders kijken op: http://www.rtl.nl/service/gemist/home/
Klik boven in het linkerkolom onder het RTL logo op de link Alle programma's in de RLT Gemist Player.
Scrol vervolgens naar "Beauty en de Nerd".

Recensie
Ik vind het een leuke, grappige en leerzame reality serie.
Normaal hou ik niet van reality's maar dit vind ik een uitzondering omdat ik me zelf er een beetje in herken. Opvallend hoe de dames en heren van elkaar verschillend, het zijn echt tegenpolen.
De heren zijn allemaal lid van de Mensaclub, de dames absoluut niet. Jammer is dat er na elke ronde 1 koppel het huis moet verlaten, het is dus een afvalrace. Het winnende koppel gaat met 250.000 dollar naar huis.

Opmerking
Er zijn 2 verschillende versies van deze serie.
Een Amerikaanse en een Nederlands/Vlaamse versie.

Laatst gewijzigd door dirk1958 : 1 January 2008 om 19:52. Reden: Uitzending Gemist moet zijn RTL Gemist
Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28.