Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl  

Ga terug   Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl > Discussieforum van Relatieklik > Oproepen
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 5 April 2008, 17:26
Geheimpje Geheimpje is offline
Junior Member

Post (relatie) geheimen van anderen verklappen?

Geheimen komen veel in het nieuws. Vaak zijn het juist geheimen van andere mensen die breed uitgemeten worden, zoals geheimen van BN-ers. Deze vorm van 'praten over' heeft meer weg van roddel en achterklap, maar dat even terzijde.

Soms kan het echter ook erg zinnig zijn om het geheim van een ander door te vertellen. Een geheim van een ander kan zwaar op je drukken, of je weet niet wat je er mee aan moet! Het kan soms ook zijn dat het beter is een geheim te verklappen om juist die persoon te beschermen, of ergens voor te behoeden.

Een paar korte voorbeelden:

1. Een vriendin verteld dat ze verkracht is. Jij bent de enige die dit weet. Je kunt er niet mee omgaan en hebt er slapeloze nachten door. Wat doe je?

2. Jouw jongste zusje heeft een afspraak met een onbetrouwbare jongen. Je kent hem maar al te goed.. Wat doe je?

3. Je vader gaat vreemd. Wat doe je?

----
Wat zouden jullie doen? Als iemand je in vertrouwen neemt, hou jij je woord? Als je het geheim van een ander per ongeluk ontdekt. Zou je zoiets voor je houden? Ik ben benieuwd wat jullie gedachten hierover zijn.

Je kunt trouwens op de geheimen community Topgeheimen.nl je geheim anoniem delen met anderen. Dus loop je toevallig rond met een geheim waar je mee zit, of met een geheim van iemand anders, dan is deze website voor jou bedoelt.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Kopie van logo.JPG‎ (5,3 KB, 2x gelezen)
Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2008, 23:08
Junior Member

Standaard

Echt niemand?
Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2008, 12:11
Dalisa Dalisa is offline
Junior Member

Standaard

een geheim, dat aan mij verteld wordt, blijft bij mij, altijd!!!!

Als het een geheim betreft, wat mij zwaar op de maag ligt, zoals in het voorbeeld wordt aangegeven, dan zal ik mijn best doen om iemand te helpen, maar ik zal never nooit dat geheim doorvertellen zonder medeweten van die persoon.
Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2008, 13:02
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dalisa Bekijk bericht

Als het een geheim betreft, wat mij zwaar op de maag ligt, zoals in het voorbeeld wordt aangegeven, dan zal ik mijn best doen om iemand te helpen, maar ik zal never nooit dat geheim doorvertellen zonder medeweten van die persoon.
Je zou bijvoorbeeld informatie bij anderen inwinnen, of op websites, om de desbetreffende persoon te helpen? Dat is alleen maar goed....

Zou jij je eigen geheim trouwens wel anoniem doorvertellen op een website, in dit geval de website in mijn artikeltje?
Oud 27 September 2008, 11:46
tanneke tanneke is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dalisa Bekijk bericht

Wat is een geheim, als je het op allerlei fora's opengooit. En vervolgens een ander de schuld geeft.
Het is nog erger als er leugens ontstaan.
een geheim is voor mij een geheim, en gooi ik niet op internet
Met citaat antwoorden
Oud 6 November 2008, 13:16
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tanneke Bekijk bericht
Wat is een geheim, als je het op allerlei fora's opengooit. En vervolgens een ander de schuld geeft.
Het is nog erger als er leugens ontstaan.
een geheim is voor mij een geheim, en gooi ik niet op internet
Hoi Tanneke, goed dat je zo in elkaar zit! Maar toch zijn er soms geheimen die je nooit van je leven meer anderen zult kunnen delen, dan is Topgeheimen als community de uitkomst toch? Kijk zelf maar eens, je staat er verteld van hoeveel geheimen er in die korte tijd gedeeld zijn.

Toch kan ik ook wel begrip opbrengen voor jouw reactie.

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26.