Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl  

Ga terug   Relatie en dating forum van RelatieKlik.nl > Discussieforum van Relatieklik > Humor
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 24 November 2007, 17:47
goedemop goedemop is offline
Junior Member

Standaard Mop: ach, het is je baas maar.

Om het nieuwe forum op te starten, bij deze even een mop. Er zit wel auteursrecht op, dus niet op andere sites gebruiken hoor. Doorvertellen mag natuurlijk wel. Veel plezier! Louis.

Michael en zijn vrouw gaan uit eten met de baas en diens vrouw. De avond verloopt goed, totdat de Michael een verhaal begint te vertellen die hij al twee keer verteld heeft. Zijn vrouw denkt 'dit gaat mis' en geeft Michael onder de tafel een trap tegen de schenen. Michael gaat echter gewoon door en zijn vrouw geeft hem nog een flinke trap. Dan pas houdt hij op.

Als ze naar huis rijden komt het voorvalletje ter sprake. Michael zegt: 'Ik heb maar één trap gehad hoor.' Als ze verder praten, blijkt dat de vrouw de baas heeft zitten trappen. Zwaar aangeslagen belt Michael zijn baas op om excuses aan te bieden. De baas zegt lachend: 'Ja, toen ik voor de tweede keer een trap kreeg, besefte ik dat ie niet voor mij bedoeld was. Toen heb ik 'm maar doorgegeven.'
Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47.