Los bericht bekijken
Oud 4 January 2008, 14:12
admin admin is offline
Administrator

Standaard

Beste Dirk1958,

Bedankt voor je positieve opmerkingen. Top! Daar doen we het voor. Nou ja, we hopen natuurlijk in de toekomst ook wat geld te gaan verdienen :-). Eerst zorgen dat de leden tevreden zijn is het belangrijkste.

Wat betreft Paiq zou ik het volgende willen zeggen:
De interface van Paiq ziet er echt prima uit. De inhoudelijkheid van de matches kan ik niet veel over zeggen. Dat is allemaal wat onduidelijk. Je krijgt niet direct (althans heb ik niet kunnen vinden) een uitleg waarom iemand wel of niet bij je zou passen. Juist die informatie vinden wij belangrijk om duidelijk te communiceren.

Verder vinden wij dat een datingsite om echt goed te kunnen werken, gratis moet zijn. Zodoenden kan iedereen onbeperkt met elkaar in contact treden. Op Paiq.nl wordt zo ongeveer bij iedere klik aangegeven hoe veel het dan weer kost. Totaal niet gratis dus. Met je eerste tegoed aan credits kun je slechts 1 foto bekijken. Voor een 2e foto zou je al weer moeten betalen. De matchmodule zelf aanroepen (activeren) kost 80 credits, een foto bekijken kost 30 credits etc. etc.
Het kan ook gratis, maar dan moet je als een gek gaan chatten met mensen waarbij je tijdens het chatten iemands profiel beter leert kennen. Volgens mij probeer je zoiets 1 keer, misschien 2 keer, maar bij 3 keer veel tijd erin gestopt te hebben laat je een 4e keer zeker voorbijgaan. Dan maar betalen ... maar betalen voor een kleine datingsite is niet zo verstandig volgens ons. Dat betekent namelijk dat veel mensen niet echt benaderbaar zullen zijn (namelijk het kan goed zijn dat die niet bereid zijn te betalen).

Met profielinzicht tijdens chatten heb je nog een ander (groot) nadeel, namelijk, de persoon in kwestie moet dan online zijn. Maar wat nou als iemand die het beste bij je past net niet online is? Betalen dan maar voor een bericht ... weer betalen dus!

Persoonlijk zou ik het verder wat prettiger vinden om gewoon makkelijk en snel te kunnen zoeken in de database zonder beperkingen. Op Relatieklik.nl kun je zoeken en zoals je wellicht hebt ondervonden kun je zeer snel zien met wie je echt van doen hebt. Wil je alleen via de matchmodule gematched worden dan kan dat ook. Je kunt zelfs instellen dat je NIET via 'vrij zoeken' gevonden kunt worden. Dat betekend dat je de website het matchen volledig laat doen. Maar wel in alle gevallen inzichterlijk en snel toegankelijk (oh ja, en gratis natuurlijk :-).

Ik kan me voorstellen dat er veel mensen liever kiezen voor een site als Paiq met een flitsender interface. Mooi dat ze er dus zijn :-). Nogmaals voor de mensen achter Paiq: veel succes met jullie mooie website!