Los bericht bekijken
Oud 9 September 2008, 01:05
Phred Phred is offline
Junior Member

Stuur een bericht via MSN naar Phred
Standaard

Nee ik kan daar ook niet achterstaan.
Het is mij opgevallen, zowel privé danwel als relatiecoach, dat er aan beide zijden gewerkt kan worden om de relatie dynamisch en boeiend te houden. Wanneer er signalen van 'gemis aan iets' komen kunnen die ook als inspiratie gezien worden, punten die aandacht nodig hebben. Tenslotte als je maag knort is dat ook een signaal.
Daarbij blijft het belangrijk dat man en vrouw 2 soorten talen spreken dat ook afstemming nodig heeft.

Maar als er niets mee gedaan wordt dan kunnen die uitgroeien tot externe wensen of vervulling. Die inspiratie kunnen teruggekoppeld worden op hele creatieve manieren. Maar kan ook als een thema besproken of geevalueerd worden. Sommige doen dat jaarlijks of halfjaarlijks, evalueren of alles naar wens is en evt. in kaart brenegen als iets aandacht nodig heeft.
Gewoon belangstelling hebben in het welzijn van jezelf, de ander, je gezin en het geheel en op alle gebieden. Dat geeft ook een rustpunt voor de man en vervulling voor de vrouw over de gehele linie.
Succes, Phred

PS. mijn reacties schrijf ik vanuit positieve interesse niet om een zinloze discussie uit te lokken

Laatst gewijzigd door Phred : 9 September 2008 om 11:54.
Met citaat antwoorden