Discussie: Advies gevraagd
Los bericht bekijken
Oud 5 August 2008, 20:35
Meowies Meowies is offline
Junior Member

Question Advies gevraagd

Ik zou graag wat advies ontvangen omtrent het online dating gebeuren. Nu heb ik gelezen dat deze dienst alleen voor betaalde leden is dus als ik deze vraag niet hier mag stellen hoor ik dat graag.

Wat ik niet zo begrijp is het volgende: Ik heb geprobeerd om contact te leggen met een paar leden van RelatieKlik. Dit zijn leden waarvan ik denk dat het interessante mensen zijn en het mij leuk lijkt om ze beter te leren kennen. Vervolgens stuur ik een weloverwogen bericht met als afsluiting de vraag of ze misschien eens een kijkje willen nemen op mijn profiel en vervolgens krijg ik geen bericht terug...

Verder heb ik stiekem gehoopt dat ik wel eens een berichtje zou ontvangen zonder dat ik eerst een berichtje had gestuurd, maar dat is ook nog niet gebeurt.

Ik begrijp gewoon niet zo goed wat ik fout doe. Dat ik niet zomaar berichtjes krijg kan ik nog begrijpen maar als ik snap niet waarom iemand niet even iets terug zou schrijven op een ontvangen bericht.

Verder zie ik ook wel in dat ik een online dating site zoals deze natuurlijk prima kan gebruiken als leermiddel en dat geen bericht ook een bericht is. Maar toch frustreert het me op een of andere manier...

Wat ik graag zou willen weten is wat jullie ervaringen zijn met het online daten en/of advies waar ik op zou kunnen letten met het versturen van een bericht naar iemand.

Alvast bedankt!
Met citaat antwoorden