Los bericht bekijken
Oud 27 July 2008, 12:29
dirk1958 dirk1958 is offline
Member

Standaard Ware liefde garantie niet voor jaar 2050

Ik geloof niet dat een ware liefde garantie bestaat. In ieder geval anno 2008 nog niet.
Wel geloof ik dat er in de nabije toekomst wel een ware liefde garantie kan bestaan.
Maar dan moet er wel veel wetenschappenlijk onderzoek en experimenten gedaan worden.

Hormoonhuishouding
Als twee mensen verliefd opelkaar worden komt dat door de hormoonhuishouding.
Er moet onderzoek worden gedaan hoe de hormoonhuishouding precies ontstaat. Daarvoor moet de man en vrouw een MRI scan ondergaan.
Neurowetenschappers moeten kunnen achterhalen waarom precies de vrouw valt voor die ene type man. En waarom valt de vrouw niet voor die andere type man? Hetzelfde geld natuurlijk ook voor de man, waarom is hij wel verliefd op die ene vrouw maar niet op die andere vrouw?
En is er een verschil in de hormoonhuishouding te merken als ze allebei voor elkaar vallen?
Komen er dan nog meer hormonen vrij, en is dat te zien op de MRI scan?
De computer zou de hersensignalen moeten kunnen analyseren en decoderen.

Eindconclusie
Er zal nog eerst veel wetenschappenlijk onderzoek moeten worden gedaan om te kunnen weten waarom 2 mensen verliefd opelkaar worden (lees goed: verliefd opelkaar, dus wederzijds!).
Zolang we dat niet weten kan geen enkele datingsite een ware liefde garantie afgeven. Ik verwacht ook niet dat dit voor het jaar 2050 zal gebeuren.
Met citaat antwoorden