Los bericht bekijken
Oud 6 December 2007, 20:12
Geheimpje Geheimpje is offline
Junior Member

Standaard Nog nooit een relatie gehad!

Beste forumbezoekers,

Laatst kwam ik een geheim tegen op www.topgeheimen.nl, een website waarop mensen anoniem geheimen kunnen plaatsen. Je kent het wel: je snuffelt wat rond op zo'n site, plaatst een reactie en gaat vervolgens op zoek naar iets wat je zelf ook al lang bezig houd.

In dit geval kwam ik iets tegen waar ik absoluut niet op zocht, maar het raakte mij wel. Het forum van Relatieklik is ideaal om hierover na te praten met jullie. Lees dit geheim eens door. Herken jij er iets in?

"Het is weer zover, ik ben een beetje verliefd. Die leuke jongen bij de Plaatboef op de Nieuwe Binnenweg in Rotterdam... op vrijdagavond ga ik altijd de stad in met mijn broer(tje) en dan is hij er vaak. Hij kijkt vrij veel naar me, en ik naar hem.
Eigenlijk zou ik gewoon op hem af moeten stappen, maar ik ben waardeloos in de liefde. Het maakt me vreselijk onzeker, want het is me nog nooit gelukt. Ik ben 27 en heb nog nooit een relatie gehad. Ik val (als ik eens verliefd ben) altijd op de verkeerde, en krijg altijd weer het deksel op de neus. Het zou zo leuk zijn als het eens lukte."

Bron: www.topgeheimen.nl

Laatst gewijzigd door admin : 7 December 2007 om 08:08.
Met citaat antwoorden