Los bericht bekijken
Oud 27 June 2008, 21:06
admin admin is offline
Administrator

Standaard Dating ramp: dubbel-date

Gelezen op TooStylish.com:
27 juni 2008

Ik had al twee dates achter de rug met M. die ik had leren kennen via een vriendin. Ik vond hem leuk maar ik vond mijn vrijgezelle bestaan ook leuk. Ik wilde me niet echt binden maar aandacht krijgen en een beetje daten is niks mis mee, dacht ik. Na het derde afspraakje bracht hij me netjes naar huis en we namen zoenend afscheid van elkaar. Hij wilde meteen een volgende afspraak maken om elkaar te zien. Ik antwoordde daarop dat ik hem nog wel zou bellen.

Drie dagen daarna had ik hem nog steeds niet gebeld. Ik ging met mijn vriendinnen uit, even lekker gek doen met de meiden. We waren in verschillende kroegjes geweest, in het laatste tentje kwam er een leuke jongen op me af lopen toen ik een drankje wilde bestellen. Mijn vriendinnen zaten overal en nergens en vermaakten zichzelf wel. Eerst even praatje maken met deze hunk dacht ik. Hij zag er zo sweet uit, schattig koppie, leuke kleren en een verzorgd uiterlijk. Na een half uurtje leuk gepraat te hebben [.......]

Lees hier de rest van dit ingezonden verhaal:
http://www.toostylish.com/page.php?tid=2&cid=62&id=3986

Bron: TooStylish.com