Los bericht bekijken
Oud 31 May 2008, 13:15
dirk1958 dirk1958 is offline
Member

Standaard Buitenlandse vrouwen een groot risico

Het lijkt me niet verstandig om een vrouw uit het buitenland te zoeken via een datingsite of relatiebemiddelingsbureau. De kans is veel te groot dat ze het enkel en alleen doet voor een verblijfsvergunning en om er financieel beter van te worden. Je loopt ook het risico dat je haar familie moet onderhouden door geld over te maken of pakjes te sturen.

Het is ook lastig praten als ze de Nederlandse taal niet beheerst. De kosten om een buitenlandse vrouw te naturaliseren als ze niet uit de EU landen komt is heel erg hoog geworden. Misschien wilt ze weer snel scheiden en alimentatie van de man ontvangen zodra ze een Nederlands paspoort heeft.

Ik denk moeilijker is geworden om een buitenlandse vrouw uit een niet EU land te trouwen. Waarschijnlijk heeft het Centraal Bureau voor de Statistiek de echtscheidingspercentages tussen gemengde huwelijken bijgehouden en heeft de overheid aan de hand hiervan maatregelen genomen.

Het zou mooi zijn als er een soort psychologische test zou bestaan waar wetenschappenlijk bewezen kan worden dat ze echt van de Nederlandse man houdt. Misschien dat de test ondersteund kan worden met een MRI scan tijdens de psychologischte test. En ook een onderzoek naar hormonen, hartmetingen en bloeddruk. Als je echt op iemand verliefd bent dan is er letterlijk sprake van een chemie.

Op deze manier kan je het kaf van het koren scheiden en hoeven de goede vrouwen niet te lijden onder de kwade. Want ik geloof ook dat er buitenlandse vrouwen zijn die wel geven om Nederlandse mannen. Bovendien is het voor mannen lastig tegenwoordig om een vrouw t zoeken, omdat de Nederlandse vrouwen te veeleisend geworden zijn. Het is niet voor niets zo dat het aantal alleenstaande heel hoog is geworden. Niet verwonderlijk dus dat men in het buitenland zoekt.

Laatst gewijzigd door dirk1958 : 31 May 2008 om 16:35. Reden: aanvulling psychologische test
Met citaat antwoorden