Los bericht bekijken
Oud 20 May 2008, 19:36
admin admin is offline
Administrator

Standaard

Hallo Dirk,

Citaat:
Nigerianen niet erg creatief
Het valt me op dat Nigerianen erg aktief zijn op gratis datingsites maar niet creatief zijn in het opstellen van berichten. Ze nemen niet eens de moeite om mijn naam in het standaard bericht te melden. Onderstaand berichten heb ik al meerdere keren ontvangen. Het enige wat anders is is het e-mail adres. Ik denk dat Nigerianen niet actief zijn op betaalde datingsites, maar ik kan me vergissen.
Je hebt zeker humor :-)

Bovenstaande berichten zul je zeker niet via de gewone site van Raltieklik krijgen. Hierop hebben we een zeer uitgebreid filter draaien. Dit forum is aangekochte software en dus niet door onszelf gebouwd.

Erg vervelend dat dit op deze manier wordt gedaan. We zullen zeker uit gaan zoeken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. In ieder geval bedankt voor je melding Dirk.

De spammer die je noemt in je bericht is inmiddels gebanned en verwijderd van het forum. We zullen bij het goedkeuren van de nieuwe gebruikers in ieder geval nog scherper zijn op twijfelachtige namen en e-mailadressen. Nogmaals bedankt dat je ons weer even op scherp zet Dirk.