Los bericht bekijken
Oud 20 May 2008, 20:23
dirk1958 dirk1958 is offline
Member

Standaard spammers nu ook aktief op dit forum

Ik wil iedereen even waarschuwen dat spammers (vast en zeker Nigeriaanse oplichters), ook aktief zijn op dit forum.

Knop Meldmisbruik op Inbox priveberichten Forum
Ik heb de webmaster van Relatieklik gevraagd of er ook een knop in de Inbox van dit forum komt om misbruik/spam zoals onderstaand bericht te kunnen melden.

Nigerianen niet erg creatief
Het valt me op dat Nigerianen erg aktief zijn op gratis datingsites maar niet creatief zijn in het opstellen van berichten. Ze nemen niet eens de moeite om mijn naam in het standaard bericht te melden. Onderstaand berichten heb ik al meerdere keren ontvangen. Het enige wat anders is is het e-mail adres. Ik denk dat Nigerianen niet actief zijn op betaalde datingsites, maar ik kan me vergissen.

Citaat:
Hello,

--------------------------------------------------------------------------------

Hello,
How are you and how is your work hope all is movig fine. I was at( http://forum.relatieklik.nl) where i seek for honest lover and i meet your profile it was interesting and attractive then i drop by to know who this was, i will like to know more about you. if you would'nt mind you can email me at blssng2007@yahoo.com i will be very glad to read your mail with all pleasure. it will be nice to meet you and also read from you. please do honour my invitation so that we can exchange our pictures and maybe become lovers.
Remember the distance does not matter what matters is the love we share with each other.
i wait to hear from you soon.kiss
miss blessing
reguards
blssng2007@yahoo.com.

Laatst gewijzigd door dirk1958 : 20 May 2008 om 20:30.
Met citaat antwoorden