Los bericht bekijken
Oud 1 May 2008, 15:24
hugo77 hugo77 is offline
Junior Member

Standaard

@ dirk:

Het wil natuurlijk niet zeggen dat als je een hoog percentage 'scoort', je meteen hun type bent. Het is een systeem om verschillende interesses en levensopvattingen met elkaar te vergelijken. De kans dat je iemand leuker vindt met een hoge 'matchscore' is groter dan iemand die lager scoort. Uiteraard kunnen er ook prima relaties ontstaan bij individuen die voor geen meter met elkaar matchen, ze zeggen ook wel eens + en - trekken elkaar aan... We hebben dit systeem uitvoerig getest bij vrienden, kennissen en familie. Daaruit bleek wel dat stelletjes nagenoeg altijd een hoge matchscore vertoonden.

Een grote reden dat de vrouwen kieskeurig zijn is omdat op veel sites het veelvoudige aan mannen rondlopen dan vrouwen. BEAU zorgt voor balans in de verhoudingen en zal het hierdoor makkelijker maken om in serieus contact te komen met een vrouw/man.

Dat het aantal alleenstaanden stijgt vind ik eerlijk niet zo gek. Je moet denk ik wel beseffen dat steeds meer singles bewust kiezen voor een vrijgezellenbestaan. Veel gebruiken dan internetsites om een (al dan niet spannende) date te regelen. Ook zie je dat mensen tegenwoordig heel snel op een relatie (of huwelijk) uitgekeken zijn. Zeker op oudere leeftijd zal dit vaak zorgen voor een langere tijd 'alleen'.

Ik vind het uiteraard vervelend voor je dat je nog niet je geluk hebt gevonden. Je snapt hoop ik wel dat we niet kunnen beginnen aan 'no cure, no pay'. Dit zou wellicht bij een relatiebemiddelingsbureau passen (al is dat ook niet eens zo, maar betaal je wel een veelvoud!)

Als je nou eens een filmpje plaatst waarop je jezelf van je beste kant laat zien en je jezelf goed in de kijker speelt, dan zou het toch moeten lukken, lijkt me? Dat is juist het sterke van BEAU; oordeel niet enkel op een foto...

@ paraglider:

Uiteraard kunnen we de vrouwen niet be´nvloeden, dat moet je toch helemaal zelf doen!

We hebben bewust gekozen voor een betaalde site (zonder reklame!) om zo het aantal vervuilers (louche figuren, grappenmakers e.d.) tot een minimum te beperken. Door die inkomsten kunnen we er ook voor zorgen dat onze service en diensten op een zo hoog mogelijk niveau gehouden worden.

Succes met daten!

Het leven is mooi, het leven is BEAU!
Met citaat antwoorden