Los bericht bekijken
Oud 7 March 2008, 20:10
dirk1958 dirk1958 is offline
Member

Standaard Ik merk er niks van

Ik lees wel vaker dat soort verhalen.
Dit soort verhalen neem ik maar ter kennisgeving.
Voor de rest kan ik er niks mee, aangezien ik dat soort vrouwen nergens tegenkom.
Als je hier en op andere sites profielen van vrouwen leest, staat er steeds: "Geen one night stands, heren die enkel seks willen kunnen mijn profiel overslaan".
Dat is wel tegenstrijdig met bovenstaand bericht.

Het is wel weer zo dat als een vrouw echt graag seks wilt en ze schrijft dat in haar profiel, dat het profiel snel door de webmaster wordt verwijdert.
Men gaat er automatisch vanuit dat een prostituee probeert te adverteren via datingsites, ook als de dame in kwestie geen vergoeding vraagt.
Volgens mij is dat in 99,99 procent van de gevallen ook zo en dus terecht dat het profiel verwijdert wordt.
Ik ben de profielen waarin de dames naakt staan bij Relatieklik nog niet tegengekomen, maar bij Knuz al diverse keren.
Maar daar worden ze al na ongeveer 1 dag verwijdert, omdat het in strijd is met de regels.
Ze hebben daar een knop voor om dit soort profielen te melden bij de Webmaster als je denkt dat het om een prostituee gaat.

Als een dame echt naar seks verlangt denk ik toch dat ze een gewoon profiel plaatst en pas seks met je wilt na enkele afspraakjes en als het wederzijds klikt.
Dat een vrouw al na de eerste date al gelijk met je het bed induikt, lijkt mij zwaar overdreven door de media, of men liegt als men geinterviewd wordt.
Ik twijfel of iedereen wel de waarheid verteld bij enquettes, want hoe kan men controleren dat je de waarheid spreekt?
Misschien geven we de antwoorden waarvan we denken dat de enqueteur graag wilt horen?

Laatst gewijzigd door dirk1958 : 7 March 2008 om 20:39. Reden: extra opmerkingen
Met citaat antwoorden