Discussie: Chatten
Los bericht bekijken
Oud 22 January 2008, 21:59
joostman joostman is offline
Junior Member

Standaard

Wel jammer dat er geen chat op de datingsite geplaatst wordt!
Dat had ik eigenlijk wel aan willen geven als verbetervoorstel.

Ik begrijp dat het moeilijk in de gaten te houden is, maar je kan er natuurlijk al een bariere van maken door alleen mensen toe te laten die een (volledig) profiel hebben. Hierdoor kan je die persoon er daadwerkelijk op aanspreken.
Ook zal er minder snel even vlug iemand komen chatten, als je eerst een geheel profiel moet invullen...

Een chat is namelijk laagdrempelig om contact te maken.
Een leuk opstapje voor veel mensen denk ik op de site.
Je zal eerder "hallo X" zeggen in een chatbox, dan een prive berichtje op de site, waar je natuurlijk niet alleen met "hallo X" kan volstaan.
Hierdoor zullen meerder mensen afhaken om berichtjes naar elkaar te sturen aangezien het "ijs" te moeilijk te breken is.

Daarnaast maak je dan ook meer gebruik van de site.
Nu log je in, kijk je op je profiel, misschien even kijken wie er nieuw zijn en of je berichten hebt en binnen 5 min. kan je weer weg zijn. ==> Geen contact die dag!
Met een chat, log je ook nog even in, babbel je wat met die en gene (ook gewoon gezellig en niet meteen "to the point" daarnaast heb je ook nog eens contact met dezelfde sexe, wat je anders waarschijnlijk niet zou doen) ==> Wel contact die dag!

Gevolg, meer populariteit, meer hits, meer mensen, meer matches, meer liefde, meer alles....
Goed... nu ben ik aan het doorslaan

Laatst gewijzigd door joostman : 22 January 2008 om 22:03.
Met citaat antwoorden