PDA

View Full Version : Contactadvertentie van 100 vierkante meter


admin
5 February 2008, 14:14
Gelezen op http://radioactive.blog.nl/ (http://radioactive.blog.nl/)
en gehoord op Q-music (http://www.qmusic.nl)
5 februari 2008

Eerlijke, lieve vrouw, 27 jr. zkt. man via 100m2 groot billboard. Dat is in het kort de boodschap van Jolanda Bijlsma die door de Q-music luisteraars gekozen is als Q-dater. Dat houdt in dat zij met een contact-advertentie op een billboard van honderd vierkante meter komt te staan (zie foto op Radioactive.blog.nl). Voorbij rijdende automobilisten kunnen een date regelen met Jolanda en vrijdag maakt zij de eerste gelukkige bekend.

Dit billboard staat naast de A12 bij Utrecht en is een mega grote uitnodiging om te gaan daten met Jolanda. Passanten kunnen meer informatie over deze Q-dater krijgen via de website van Q ťn ze heeft zelfs haar Hyves-pagina aan de buitenwereld vrijgegeven om potentiŽle daters wat meer over haar te weten laten komen. A.s. vrijdag maakt Jolanda haar eerste date bekend. Uiteindelijk zal ze na drie dates bekend maken wie haar ultieme date is waarmee zij een romantische Valentijn wil beleven in luxe hotel ergens in Maastricht.

Deze actie wordt overigens mogelijk gemaakt door Q-music en Mentos.

Bron: http://radioactive.blog.nl/q-music/2008/02/05/contactadvertentie-q-music-van-100-vierkante-meter-voor-q-dater-jolanda (http://radioactive.blog.nl/q-music/2008/02/05/contactadvertentie-q-music-van-100-vierkante-meter-voor-q-dater-jolanda)

dirk1958
6 February 2008, 21:23
Ik zou niet reageren op dat soort advertenties.
Ze ziet er mooi uit en is ook jong.
Als ze niet op een gewone manier een man kan krijgen, via een sportschool, cafe, kerk, het werk, via familie of vrienden of in de buurt dan zal ze wel hele hoge eisen stellen.
Het lijkt me dat zo een mooie en jonge meid voldoende aandacht moet hebben van mannen.
Waarom heeft ze dan niks?
Volgens mij wilt ze gewoon in de belangstelling staan.

admin
7 February 2008, 12:29
Beste Dirk1958,

Ik denk er hetzelfde over.
Het is natuurlijk ook niet een actie die bedoeld is om deze leuke mevrouw aan een date te helpen, maar om meer bekendheid te krijgen voor Q-music en voor Mentos (de sponsor). De actie kost ettele 10 duizenden euro's, en het lijkt mij inderdaad ook dat deze mevrouw met een aanzienlijk lager budget ook wel aan een leuke man zou moeten kunnen komen, Relatieklik misschien? :-)

Ze hebben een mooie mevrouw uitgezocht voor deze advertentie om het allemaal extra mooi te laten zijn. Anders hebben ze misschien te weinig kijkers naar het billboard :-).

Een ludieke actie, dat is het zeker. Ik vind zowiezo dat Q-music hierin de laatste tijd erg leuk bezig is. Veel acties en veel aardigheidjes voor de luisteraars.