PDA

View Full Version : De moderne single, druk druk druk... en toch op zoek

Martijn00
19 September 2008, 21:29
Je moet, nee, je moet niets, maar je wilt wel veel. Alles, eigenlijk. Een leuke baan, een goede vriendenkring, mooie kleren en ook avondjes uit. Het leven is druk, druk, druk en toch verlang je naar een geliefde. Voor langdurige zoektochten heb je geen tijd, dus moet het snel. Is dat werkelijk zo efficiŽnt?

schoffeltje
26 September 2008, 13:17
snel is nooit goed denk ik
ik ben zelf iemand die niet direct gaat daten na een paar berichten
en wanhopig ben ik ook niet, maar denk wel dat men te weinig tijd vrij maakt om iets leuks met iemand te gaan doen..

daten is op zich best leuk, ik ga der nooit vanuit dat het tot een relatie leidt, vaak levert het ook mooie vriendachappen op...
en soms helemaal niets, dan valt een date irl gewoon tegen

dirk1958
5 October 2008, 10:16
Je moet, nee, je moet niets, maar je wilt wel veel. Alles, eigenlijk. Een leuke baan, een goede vriendenkring, mooie kleren en ook avondjes uit. Het leven is druk, druk, druk en toch verlang je naar een geliefde. Voor langdurige zoektochten heb je geen tijd, dus moet het snel. Is dat werkelijk zo efficiŽnt?

Als je het te druk heb met van alles, moet je niet gaan daten.
Want daar heb je toch geen tijd voor.

Dokter_Rossie
13 March 2009, 14:21
Je moet, nee, je moet niets, maar je wilt wel veel. Alles, eigenlijk. Een leuke baan, een goede vriendenkring, mooie kleren en ook avondjes uit. Het leven is druk, druk, druk en toch verlang je naar een geliefde. Voor langdurige zoektochten heb je geen tijd, dus moet het snel. Is dat werkelijk zo efficiŽnt?Geen last meer van, ik heb met elkaar toch zo'n veertig jaar gewerkt, en leef nu in alle rust.. geen gehaast meer, en van de honger omkomen doe'k niet. Alle gelegenheid hier te browsen. Mijn studie begint einde van de maand pas.