PDA

View Full Version : Datingsite voor dikke mensen grijpt mis bij Dragons Den

admin
15 July 2008, 23:13
Gelezen op Hyped.nl:
16 juli 2008

Geen geld voor dating voor dikke mensen

Datingsites zijn ware goudmijnen op internet. De oprichter van datingsite Relatieplanet.nl verkocht enige jaren geleden een aanzienlijk deel van zijn site voor naar verluid 7 miljoen aan De Telegraaf. Zie ook dit interview met oprichter Chris van Tuijl van Relatieplanet. Bij Dragon’s Den was er gisteravond een stel dat een datingsite voor dikke mensen wilde lanceren. Dating voor dikke mensen zou een gat in de markt zijn. Toch kregen ze geen geld.

Via de site - andermaatje.nl - kunnen mensen met een maatje meer dates met elkaar aangaan. De initiatiefnemers vroegen 80.000 euro voor maar twintig procent van de aandelen. Met andere woorden: de waardering van het bedrijf zou nu al 400.000 euro zijn. Dat is nogal wat. Net als bij eerdere afleveringen van de show waren wij verbaasd over de enorme waardering, en zo ook de Dragons.

Volgens Annemarie van Gaal is de markt door “dikke mensen” heel moeilijk. Bladen die zich richten op mensen met overgewicht zouden ook elke keer failliet gaan. Daarom haakte zij al snel af. Ook de andere Dragons hadden geen goed gevoel bij de datingsite. Uiteindelijk deed daarom geen enkele Dragon mee met het idee, en moesten de ondernemers zonder geld weer vertrekken.

Bron: Hyped.nl

Link naar het artikel:
http://www.hyped.nl/details/20080714_datingsite_voor_dikke_mensen_grijpt_mis_b ij_dragons_den

dirk1958
20 July 2008, 08:32
Dikke mensen kunnen zich beter eerst bezig houden met afslanken en daarna pas met daten.
Als je slanker bent heb je meer kans op een geslaagde date.
Bovendien voel je je ook prettiger als je een normaal figuur hebt en leef je gezonder, langer en heb je minder kans op hart- en vaatziektes en diabetes,

Suzie_Cutie
20 July 2008, 17:11
Dikke mensen kunnen zich beter eerst bezig houden met afslanken en daarna pas met daten.
Als je slanker bent heb je meer kans op een geslaagde date.
Bovendien voel je je ook prettiger als je een normaal figuur hebt en leef je gezonder, langer en heb je minder kans op hart- en vaatziektes en diabetes,
Wat is dat nou voor een onzin?
Er zijn zo veel verschillende factoren waardoor mensen dik kunnen zijn.
Ziekte/medicijnen, aanleg, stress, etc
Niet altijd gaat ieder pondje door het mondje
Waarom zou een dik persoon dan minder 'recht' op een leuke date hebben dan een slank persoon?
Ik vind het überhaupt raar dat er een dating-site moet zijn voor dikke mensen.
Alsof het een handicap is!
Er zijn zat slanke mensen die op dikke mensen vallen, dus hoef je dikke mensen niet persé op elkaar af te schuiven, vind ik.:D
En wie bepaalt hoe ik mij het beste voel?
Als ik me toevallig heel lekker voel bij het hebben van prachtige, vrouwelijke rondingen, hoeft dat toch geen probleem te zijn?

dirk1958
21 July 2008, 21:29
Wat is dat nou voor een onzin?
Er zijn zo veel verschillendeAls ik me toevallig heel lekker voel bij het hebben van prachtige, vrouwelijke rondingen, hoeft dat toch geen probleem te zijn?

Ik wil die prachtige vrouwelijke rondingen van jou heel graag van dichtbij zien.
Dus wanneer kan ik ze bewonderen?
Ik woon ook in Lelystad en je ziet er best leuk uit.

GuidoH
23 July 2008, 16:30
Ik wil die prachtige vrouwelijke rondingen van jou heel graag van dichtbij zien.
Dus wanneer kan ik ze bewonderen?
Ik woon ook in Lelystad en je ziet er best leuk uit.

Tjee, Dirk, dit is écht wat je noemt: de kat op het spek binden..

dUS omdat ze er toevallig goed uitziet, kan dat dan weer wel?
En dan ? > maar gelijk alle mogelijke potentiële daters een halt toe roepen, waaronder niet alleen té dikke, maar ook té magere, arrogante, oversexte, zwaarmoedige, kalende,pukkelige & rokende daters onder ons ?

Hier kunnen we tenslotte veel tegen doen, vóórdat we uberhaupt aan daten beginnen..
Blijft er over: de perfecte types onder ons, zonder mankement uiteraard.
Zij zijn er wérkelijk klaar voor om een date aan te gaan, toch? ...Wát 'n onzin!